Prostory pro akce
Wellness hotel Pod Kyčmolem je ideálním místem pro organizaci soukromých i firemních akcí. Zařídíte u nás jednání, školení, firemní prezentace, obchodní schůzky, kongresy, konference, workshopy, teambuildingy i svatebních hostiny. Fungujeme také jako coworking místo.
Spokojený zákazník je pro nás velmi důležitý. Nabízíme velký výběr typů stravování a rádi vám zajistíme občerstvení na míru dle vašich požadavků. Provoz restaurace je dle přání prodloužen až do pozdních nočních hodin.
Pronajmout si u nás můžete:
- hotelovou restauraci – kapacita až 125 osob, k dispozici projektor, flipchart a Wi-Fi připojení
- pivovar – kapacita až 50 osob, k dispozici flipchart, televizor a Wi-Fi připojení
- salonek – kapacita až 50 osob, k dispozici projektor, flipchart a Wi-Fi připojení
Zajístíme:
- coffee breaky
- obědové a večerní menu
- bufetové obědy a večeře
- rauty, bankety, koktejl párty
- gastronomii na míru vašim přáním
Využijte u nás také ubytování v moderních a komfortně zařízených pokojích. Hotelová kapacita pro ubytování hostů je celkem 115 lůžek. Při požadavku na dvoulůžkové pokoje 74 lůžek.
Galerie